Szukamy najlepszych. Szukamy Ciebie.

W związku z rozwojem Spółki Absysco, producenta rozwiązań informatycznych dla biznesu
poszukujemy osób do pracy na stanowisku:

Konsultant Wsparcia Technicznego (I Linia)


Bydgoszcz


pełny etat


do uzgodnienia


Umowa o pracę


Dodano 5 września 2024

Jeśli posiadasz poniższe umiejętności:

  • Znajomość systemu Android i iOS
  • Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania podstawowych problemów technicznych związanych z aplikacjami mobilnymi.
  • Podstawowa znajomość zasad działania sieci (Wi-Fi, dane komórkowe) oraz rozwiązywania problemów związanych z połączeniami.
  • Znajomość Microsoft Excel

Potencjalne dodatkowe atuty:

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w obszarze wsparcia technicznego, szczególnie z aplikacjami mobilnymi
  • Podstawowa znajomość SQL

Jeśli cechują Cię:

  • Zdolność do skutecznej komunikacji z użytkownikami, w tym umiejętność tłumaczenia złożonych problemów technicznych w przystępny sposób.
  • Cierpliwość, empatia i zdolność radzenia sobie ze stresem w kontaktach z użytkownikami.
  • Wysoka kultura osobista, komunikatywność i umiejętności interpersonalne,
  • Orientacja na klienta i jakość świadczonej pracy
  • Samodzielność oraz umiejętność oceny priorytetów
  • Umiejętność pracy w zespole

Jeśli interesuje Cię:

  • Rozwiązywanie problemów i wsparcie użytkowników naszych aplikacji w ich codziennej pracy (przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i systemowych)
  • Opisywanie i odtwarzanie problemów zgłoszonych przez użytkowników
  • Administracja tworzonymi przez nas systemami
  • Współpraca z ludźmi zarażonymi pasją i dobrym humorem


Prześlij do nas swoje zgłoszenie. Czekamy na Ciebie!

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie klauzuli na aplikacji: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”.

Aplikujesz na stanowisko:

Konsultant Wsparcia Technicznego (I Linia)

ekran logowania system mobilny SFA

Ekran logowania

Ekran logowania systemu absysco® onemobile można dostosować do identyfikacji wizualnej Twojej marki, umieszczając tutaj nazwę i logo.

Logowanie do platformy jest bezpieczne. Połączenie jest szyfrowane, a poza standardowym hasłem możliwe są także inne metody autoryzacji, jak odcisk palca czy FaceID.