Jeśli posiadasz poniższe umiejętności:
- Znajomość systemu Android i iOS
- Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania podstawowych problemów technicznych związanych z aplikacjami mobilnymi.
- Podstawowa znajomość zasad działania sieci (Wi-Fi, dane komórkowe) oraz rozwiązywania problemów związanych z połączeniami.
- Znajomość Microsoft Excel
Potencjalne dodatkowe atuty:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w obszarze wsparcia technicznego, szczególnie z aplikacjami mobilnymi
- Podstawowa znajomość SQL
Jeśli cechują Cię:
- Zdolność do skutecznej komunikacji z użytkownikami, w tym umiejętność tłumaczenia złożonych problemów technicznych w przystępny sposób.
- Cierpliwość, empatia i zdolność radzenia sobie ze stresem w kontaktach z użytkownikami.
- Wysoka kultura osobista, komunikatywność i umiejętności interpersonalne,
- Orientacja na klienta i jakość świadczonej pracy
- Samodzielność oraz umiejętność oceny priorytetów
- Umiejętność pracy w zespole
Jeśli interesuje Cię:
- Rozwiązywanie problemów i wsparcie użytkowników naszych aplikacji w ich codziennej pracy (przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i systemowych)
- Opisywanie i odtwarzanie problemów zgłoszonych przez użytkowników
- Administracja tworzonymi przez nas systemami
- Współpraca z ludźmi zarażonymi pasją i dobrym humorem
Prześlij do nas swoje zgłoszenie. Czekamy na Ciebie!
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie klauzuli na aplikacji: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”.